Verslo valdymo sistema (ERP)

Kaip prekybos, paslaugų ar gamybos verslą pakelti į kitą lygmenį

Jei domitės verslo valdymo sistema, net neabejojame, kad jau girdėjote ir apie populiariausią iš jų – „Odoo“ ERP. Nors internete galite perskaityti daug reklaminių marketinginių straipsnių, giriančių „Odoo“ galimybes, lankstumą ir įkandamą kainą, tikriausiai į tokius žiūrite atsargiai, juk kiekvienas giria savo produktą. Bet yra ir kitas kelias, padedantis įvertinti šios sistemos galimybes – „Odoo“ oficialiojoje svetainėje talpinamos realių įmonių, įsidiegusių ir sėkmingai naudojančių „Odoo“, sėkmės istorijos, kurias perskaityti galite čia.

Istorijos, kurių rasite jau beveik 100, išties įspūdingos – pamatysite, kad vienoms įmonėms „Odoo“ padėjo iš mažo šeimos verslo tapti sėkmingomis didelėmis kompanijomis, kitoms, pakeitusioms iki tol naudotą programinę įrangą, padėjo sutaupyti ne tik darbo laiko, bet ir daugybę pinigų. Dar kitoms – padėjo išplėsti rinkas į užsienį. 

Kalbant konkrečiai, viena iš „Odoo“ naudojančių įmonių – „Toyota“ padalinys Prancūzijoje. Nors pagrindinė priežastis, dėl kurios jie diegėsi „Odoo“ buvo pardavimų valdymas, galutiniame rezultate sistemą imta naudoti kur kas plačiau: pirmiausia jiems reikėjo verslo valdymo sistemos pardavimų valdymui, kad galėtų tvarkyti savo užsakymus, siekiant užtikrinti klientų užsakytų produktų pardavimą. Tuo pačiu buvo reikalingas ir pirkimų ir gamybos valdymas, mat įmonėje prekių tiekimas užtikrinamas dviem būdais – dalis gaminama vietoje, o dalis importuojama iš jų gamyklų Japonijoje, JAV ir Kinijoje. Tam panaudoti standartiniai „Odoo“ pardavimų, atsargų valdymo ir gamybos moduliai (Sales, Inventory ir Manufacturing). Na, ir galiausiai pridėtas dar vienas standartinis modulis „Odoo“ askaita (Accounting), kad „Toyota“ galėtų klientams išrašinėti sąskaitas faktūras tiesiai iš „Odoo“.

Na, ir dar vienas visai kitoks pavyzdys – „Odoo“ įdiegta Belgijos internetiniam prekybos centrui Wink.be, vieninteliam tokiam Belgijoje, kai prekyba vykdoma internetu, tačiau prekes klientai gali atsiimti ir patys atvažiavę į norimą atsiėmimo punktą. Kompanija verslo valdymo sistemą rinkosi iš dviejų variantų – Microsoft Dynamics ERP ir „Odoo“, tačiau nugalėjo „Odoo“ dėl, kaip jie sako, juos sužavėjusio lankstumo. Įmonei itin svarbūs „Odoo“ pirkimų ir atsargų valdymo moduliai, naudojami tvarkyti visų tiekėjų užsakymus bei valdyti atsargų lygį sandėliuose. Naudodami „Odoo“ jie gali nustatyti automatinio atsargų užsakymo taisykles, kai besibaiginėjančios prekės, pasiekusios nustatytą minimalų lygį, automatiškai užsakomos iš tiekėjo – atsakingam darbuotojui tereikia patvirtinti, kad sutinka su „Odoo“ pasiūlymu. Taip sutaupoma daug laiko. „Odoo“ atsargų valdymo modulis taip pat idealiai tiko Wink.be prekybos centrui organizuoti užsakymų suruošimą išvežimui, pakuotes ženklinant lipdukais su brūkšniniais kodais. Wink taip pat pasirinko naudoti „Odoo“ ir visam pardavimų bei buhalterinės apskaitos valdymui.

Jei ir jūs norite savo prekybos, paslaugų ar gamybos verslą pakelti į kitą lygmenį, būtinai pasidomėkite „Odoo“ galimybėmis.

Tagged , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *