Kūrybos visuomenės komunikacija
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Programos aprašymas
Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Parengti kūrybos komunikacijos profesionalus, kurie taikys komunikacijos strategijas, stebės, tirs, analizuos ir plėtos kūrybines veiklas puoselėdami kūrybos visuomenę.
Studijų rezultatai:
Kūrybos visuomenės komunikacijos absolventai gebės:
- kurti kūrybos ir komunikacijos produktus, realizuoti kūrybines idėjas, orientuotas į kūrybinių industrijų produktą;
- tyrimų pagrindu rengti kultūros ir kūrybinių projektų paraiškas;
- tirti ir analizuoti kūrybines veiklas bei vertinti jų veiksmingumą;
- atpažinti kultūrinės raidos tendencijas ir valdyti komunikacijos procesus įvairiose kūrybinėse veiklose;
- formuoti komunikacinę aplinką, komunikuoti su visuomene pristatant kūrybines veiklas ir rezultatus.
Be to, absolventai supras žiniasklaidos veikimo principus ir išmanys asmeninės komunikacijos strategijas, todėl įgytas kompetencijas galės pritaikyti daugelyje savo profesinės veiklos sričių.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studentams sudaromas palankus darbui studijų grafikas (mokomasi vakarais), naudojamos interaktyvios dėstymo formos: probleminis dėstymas, atvejo analizė, diskusijos, pristatymų pagal mokslines problemas rengimas, projektų rengimas, individualus ir grupinis darbas, ekspertų metodas.
Kiekvienas studijų dalykas sudarytas iš teorinės ir praktinės dalies, bei individualių konsultacijų.
Mokslinės kompetencijos įtvirtinamos magistro baigiamajame darbe.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Studijų dalykai vertinami semestro metu (rašomi referatai, kontroliniai darbai, daromi pristatymai, kūrybiniai projektai). Galutinį įvertinimą sudaro tarpinių įvertinimų ir egzamino pažymys.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Studijų krypties dalykai - 60 kreditų
Universiteto nustatyti ir studento pasirenkami dalykai, laisvai pasirenkami dalykai - 6 kreditus
Baigiamasis darbas - 30 kreditų
Kūrybinės visuomenės, Kultūros programos ir projektai, Mokslinio darbo metodologija, Miesto kūrybinės veiklos, Kultūra ir vartojimas, Audiovizualinių medijų diskursas, Kūrybos komunikacijos strategijos, Socialinių mokslų metodologija, Magistro baigiamasis darbas I, Magistro baigiamasis darbas II, Magistro baigiamasis darbas III, Meno komunikacija, Mokslo komunikacija
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Meno komunikacija, Mokslo komunikacija
Studijų programos skiriamieji bruožai:
-
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Studijų programos Kūrybos visuomenės komunikacija absolventų profesinės karjeros perspektyvos – gebės formuoti komunikacinę aplinką kūrybos srityje, įgyvendinti kūrybines idėjas ir projektines veiklas, savarankiškai taikyti komunikacijos strategijas kūrybinių industrijų srityje, tirti kūrybines veiklas bei vertinti jų veiksmingumą; sisteminti ir tirti kūrybos, meno, inovacijų reiškinius bei jų poveikį visuomenės raidai; pasiūlyti novatoriškus sprendimus bei pagrįsti ir praktiškai realizuoti jų projektines koncepcijas kompleksinėse ir kintančiose aplinkose. Šios kompetencijos yra reikalingos tiek dirbant kultūros, tiek kūrybos verslo ir kituose sektoriuose.
Tolesnių studijų galimybės:
Komunikacijos ir socialinių mokslų doktorantūra.
Panašios programos kitose mokymo įstaigose